[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

7 Mac 2011

Video pergaduhan Julia Perez Dan Dewi Persik!!!.....

Kongsi
7 Mac 2011


Ingat lagi tak kisah pergaduhan Julia Perez dan Dewi Persik yang pernah JenTik bawakan dulu. Macam-macam lah kisah dia orang nie, yang penting semuanya hanya bertujuan meraih publisiti untuk menaikkan semula nama masing-masing yang kian merundum.

Sehingga sampai satu masa ramai wartawan dan penulis blog sudah jemu dengan kontroversi yang dibawakan oleh mereka. Ada yang nak kawan balik, tapi mintak duit pendahuluan lah dan macam-macam lagilah perkara yang menggelikan hati. Sampai laaa nie pun dikatakan kisah depa berdua nie tak setle-setle lagi. Ada pulak nak kawan boleh ada cengkeram...

Yang penting sekarang kisah mereka berdua nie dah semakin suam-suam kuku. Depa punya wartawan kat Indon pun dah macam tak peduli kisah tu lagi. Lantak hang lah nak tergolek ke nak terlongkop kannn. Kalau ada yang rasa diri tu betul pegi lah saman kawan tu kan. Ni gaduh guna media ape benda.

Oklah, dari kita dok komen hal depa yang tak masuk akal nie nak watpe kan. Sampai bila pun tak abis. So, apa kata kita layan video yang menunjukkan punca asalnya depa ni bergaduh sampai dok haruk satu dunia pun tak setle-setle lagi. layannn.....




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords