[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

12 Mac 2011

Studio Harry Potter terbakar!...

Kongsi
12 Mac 2011


Kru dan staff HARRY POTTER telah mendapat effect yang real dalam beberapa adegan pertarungan berlatar belakangkan api diantara Harry dan Dumbledore melawan Voldemort. Ini kerana studio tempat shooting filem popular ni benar-benar terbakar.

Bomba segera dipanggil pada Kamis (10/3) menuju ke studio Leavesden Film milik Warner Bros yang berada di Hertfordshire, UK. Di sinilah tempatnya HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART II dirakamkan.

Bomba dilaporkan bekerja keras selama lebih 1 jam untuk memadamkan api yang merebak. Punca dan kerugian akibat kebakaran ni belum lagi diketahui.

"Nasib baik blok yang terbakar sedang kosong kerana masih dibaik pulih. Tapi akan jadi lebih parah jika bomba tidak bertindak cepat," kata salah satu staf studio pada Daily Mirror.

Studio ni dirancang juga akan dibuka untuk pelawat mulai tahun depan. Studio ni diberi nama 'The Making of Harry Potter', para peminat akan dapat melihat setting, kostum, maupun prop yang digunakan dalam filem kegemaran mereka ni.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords