[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Mac 2011

Slash lelong harta!

Kongsi
15 Mac 2011



Gitaris rock terkenal, Saul Hudson atau lebih dikenali sebagai Slash kini dikatakan ingin menjual beberapa harta yang dimilikinya.

Ternyata Slash sengaja menjual harta bendanya yang akan disalurkan untuk badan amal. Antara barang yang dijual oleh Slash adalah topi yang menjadi identiti khasnya, serta 14 gitar miliknya. Ini ternyata bukanlah Slash sedang mengalami masalah hutang seperti yang diuar-uarkan hingga jatuh dan akhirnya menjual semua barang-barangnya tu.

Bukan setakat tu, bekas gitaris Guns N Roses ni juga telah menjual kereta Corvettenya yang berharga RM 340,000. Antara beberapa barang lain yang menjadi rebutan adalah ukiran kayu berbentuk ular Cobra, mesin pinball model South Park dan miniatur mainan dinosaur.

Idea untuk menjual barang-barang ni sebenarnya wujud dari isterinya, Perla Hudson. Perla mengatakan bahawa sungguh sukar untuk menyuruh Slash menjual 150 gitarnya dan akhirnya hanya 14 gitar saja yang hanya nak dijualnya.

Acara lelongan ni rancangannya akan diadakan pada 26 Mac di Los Angeles dan hasilnya akan disumbangkan kepada yayasan amal kanak-kanak.


3 comments:

Truena82(drifter king) on 16 Mac 2011 pada 12:43 PG berkata...

slash da xder $ nk beli rokok ker

Truena82(drifter king) on 16 Mac 2011 pada 12:45 PG berkata...

ala slash 2 cover2 la konon bantu rumah amal padahal keta da 3 bln x byr 2...huarghhhhh

suffer8zine on 16 Mac 2011 pada 2:03 PG berkata...

mak ai bnyk tol gitar

Terbaek! : FrenzyFM on Media | Mangsa Banjir Dapat Kereta | Ayam Berkaki Empat Ditemui | Video Tsunami Di Jepun

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords