[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Mac 2011

Daniel Radcliffe tak suka baca akhbar, tak ada Tweeter.

Kongsi
15 Mac 2011


Daniel Radcliffe dikatakan cuba untuk menjauhi komen negatif tentang penampilannya dengan alasan untuk menstabilkan kariernya.

Antara cara dia untuk tidak mendengar komen-komen tu adalah menghindar dari membaca review walaupun dia harus kehilangan berita bagus terhadap dirinya juga.

Hal ni dinyatakan oleh pelakon Harry Potter tu kepada CBS News dengan mengatakan bahawa jika dirinya membaca review atau berita bagus maka dia juga akan terjebak untuk membaca berita buruk juga.

"Hal yang pernah saya lakukan adalah, saya pernah sekali online dan membaca sesuatu yang orang katakan pada saya. Namun itu suatu kesalahan terbesar. Hal ini seperti membuka pintu sebuah kamar dimana orang mengatakan betapa buruknya kamu," kata Daniel.

Daniel juga menolak untuk menggunakan twitter yang baginya itu adalah suatu hal yang aneh. Bagi Daniel hal ni membuat orang-orang di dunia boleh mengatakan hal dengan dalam ruang dan waktu yang singkat.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords