[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

12 Mac 2011

Shahrini tukar imej, mula tutup aurat!...

Kongsi
12 Mac 2011



Kini Syahrini dilihat lebih menjaga imej dan keterampilannya dari kebiasaannya yang sering tampil dengan berpakaian seksi.

Syahrini juga mengakui secara pelahan-lahan berusaha untuk menutupi auratnya. Tapi yang demikian, Syahrini mengaku belum bersiap sedia lagi untuk dirinya mengenakan tudung.

“Proses ke arah perbaikan menutup aurat,” katanya ketika ditemui setelah selesai majlis Indosat Award di Ritz Carlton, SCBD, Jakarta Selatan, malam semalam (10/3/2011).

Syahrini meminta sedikit masa untuk memperbaiki penampilannya. Dalam waktu terdekat ni, penyanyi lagu ‘Aku Tak Biasa’ tu belum berminat lagi untuk memakai tudung.

“Menjilbabi diri itu lebih baik. Mengintrospeksi dan merefleksi diri lebih baik,” katanya.

Syahrini kini pun dilihat lebih kerap memakai jubah panjang untuk kostum pentasnya. Katanya, itu memberikan kesan yang baik dan cantik.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords