[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

18 Mac 2011

Seann William Scott kembali untuk American Pie.

Kongsi
18 Mac 2011



Jika korang pengikut tegar siri AMERICAN PIE, korang pasti masih ingat dengan karakter Steve Stifler.

Kabarnya untuk siri kelapan nanti, karakter Steve Stifler ni masih tetap dikekalkan dan siapa lagi yang akan memegang watak tu kalau bukan Seann William Scott.

Walaupun aktor ni terpaksa menjalani proses pemulihan namun studio yakin alasan tu tak akan mempengaruhi pembikinan filem untuk ni. Splash News melaporkan Seann William Scott sedia untuk kembali bergabung bersama Jason Biggs dan Eugene Levy untuk melanjutkan siri suka ramai yang mula ditayangkan sejak tahun 1999 lalu.

Bintang lain seperti Tara Reid, Chris Klein, dan Mena Suvari pun dikhabar sedang dalam perbincangan untuk kembali membawakan watak mereka.

Kini Seann William Scott dikatakan sedang mengikuti proses pemulihan walaupun tak dijelaskan lebih detil punca dia menyertainya. Seann secara sukarela mengikuti program ni dan yang penting itu tidak mempengaruhi jadual shooting siri ke lapan AMERICAN PIE ni.

AMERICAN PIE bermula pada tahun 1999 dan siri keduanya dua tahun kemudian. AMERICAN PIE kemudian bersambung dengan siri AMERICAN WEDDING, BAND CAMP, THE NAKED MILE, BETA HOUSE, dan THE BOOK OF LOVE.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords