[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Mac 2011

Robert De Niro tak reti guna Twitter!...

Kongsi
11 Mac 2011


Tak peduli berapa popularnya laman sosial Twitter, aktor Robert De Niro berjanji tak akan terikut-ikut. Dalam sebuah rancangan wawancara, aktor tersebut mengatakan yang dia tak harus memberi tahu peminatnya tentang aktiviti hariannya.

"Tapi saya merasa normal saja. Malah saya tak perlukan kelab penggemar untuk teman berborak," kata De Niro yang juga pernah meraih Oscar dan pernah berlakon dalam 75 filem sebelum ni.

"Saya jarang menggunakan komputer dan Twitter bukan sesuatu yang saya inginkan. Teman-teman aktor saya yang muda punya Twitter, saya pikir itu bagus, tapi saya tak terlalu paham, tapi baguslah buat mereka."

Setelah berpuluh tahun dalam dunia perfileman, De Niro mengatakan dia tak lagi peduli dengan status selebritinya. De Niro memberitahu memang ramai yang jadi gila kerana publisiti dan merasa mereka sebagai anugrah Tuhan yang paling diperlukan. "Tapi sebenarnya tak ada seseorang pun yang berada dalam dunia ini yang tak diperlukan orang lain. Semua orang diperlukan," katanya.

"Jadi kita mesti bijak. Ambil semua keuntungan yang boleh diraih dari pekerjaan, lakukan pekerjaan dengan baik dan berbahagialah dengan apa kita lakukan." menurut De Niro yang kini dijangka akan terlibat dalam filem thriller berjudul Limitless bersama aktor Bradley Cooper.




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords