[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

14 Mac 2011

Nelly jatuh kerana adiknya.

Kongsi
14 Mac 2011


Kematian adik perempuan yang disayanginya dilihat masih memberi kesan di ingatan Nelly. Nelly telah menceritakan tentang kematian tragis adik perempuannya Jackie Donohue yang meninggal pada tahun 2005 lalu kerana mengidap penyakit leukimia.

Nelly mengatakan ketika kematian Jackie, perasaannya sentiasa marah dan telah merosakkan semua apa yang telah diraihnya.

"Saya diselimuti rasa marah kerana kehilangan dia. Saya memukul pintu di bahagian belakang kamar saya hingga pecah lantas merosakkan tv dengan meninju serta menghancurkannya," kata Nelly ketika ditemuramah di VH1's Behind Music The Music.

Nelly menceritakan bahawa dia menghancurkan semuanya sambil menangis. Kerana bagi Nelly, Jackie adalah segalanya.

Perasaan Cornell Haynes Jr atau Nelly ni begitu hancur atas kehilangan adiknya dan mengakibatkan dirinya keluar dari dunia muzik hingga tiga tahun untuk melawan perasaannya tu.

Dia yang juga berlakon dalam filem THE LONGEST YARD bersama Adam Sandler ni pernah berusaha kembali pada tahun 2008 dengan mengeluarkan album BRASS KNUCKLES yang diakuinya sebagai sebuah kegagalan.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords