[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

10 Mac 2011

Lady Gaga saman kedai ais krim!.....

Kongsi
10 Mac 2011


Lady Gaga mengancam akan menyaman sebuah kedai ais krim di London kerana produk ais krim susu ibu di situ telah diberi nama "Baby Gaga", kata pemilik kedai tu semalam.

Matt O'Connor, pemilik
The Icecreamists di Covent Garden, mengatakan dia telah menerima surat dari peguam Gaga yang memberitahukan bahwa penyanyi tu akan menyaman dia atas nama itu.

"Dia mengancam akan menyaman dan mengatakan dia akan menyita aset peribadi dan hartanah saya," katanya.

Peguam Lady Gaga, Mishcon de Reya, mengatakan mereka tidak akan berkompromi.

Westminster Council minggu lalu dikatakan ingin menyita syarikat ais krim "Baby Gaga" kerana mendapati akan menyebabkan masalah kesihatan, tetapi masalah tu dah selesai.

"Kami telah membuat pemeriksaan pada produk itu, tapi semuanya ok," kata anggota kabinet Westminster Council untuk perniagaan Brian Connell dalam sebuah kenyataan.

O'Connor mengatakan kepada Reuters yang dia mempertimbangkan untuk mengambil tindakan terhadap dewan kerana menjatuhkan reputasinya.

"Mereka membuat kenyataan bahawa ais krim kami tidak selamat," katanya, setalah menyatakan bahawa itu adalah reaksi keterlaluan untuk makanan yang paling baik di dunia.




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords