[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Mac 2011

Konsert Justin Bieber di Jakarta : Tinggal 6000 tiket lagi!!!...

Kongsi
9 Mac 2011


Sebanyak tiga ribu tiket diberitakan telah terjual untuk konsert Justin Bieber di Indonesia. Kini masih tinggal enam ribu tiket lagi baki untuk menonton Justin."Enam jam sudah laku 3000 tiket. Yang sudah terjual tetap berlaku dan akan saya akomodir dengan baik. Masih ada sekitar 6000 tiket,"

Multivision Plus merupakan salah satu syarikat yang turut serta bertanggung jawab membawa Justin Bieber kesana. Selain tu ada empat lagi syarikat yang turut bergabung iaitu ASD (Asia Sport Development), Berlian Entertainment dan Mahkota.

Harga tiket selebihnya nie akan diumumkan oleh promoter segera. Tentang tiket yang sudah dijual sebelum tu juga akan dinyatakan sekali statusnya. Konsert akan diadakan pada 23 April 2011 di Sentul International Convention Center, Bogor.

Tiket mempunyai perbezaan harga dari tiket yang telah dijual sebelumnya. Dalam konsert tersebut tidak ada kelas dan semua penonton akan duduk dalam konsert tersebut.

"Semua tiket yang dijual, itu tetap berlaku. Jadi semua show itu duduk," menurut pihak promoter.
kata pengarah Multivision Plus, Ram Punjabi ketika sidang media di X2, Plaza Senayan, Jakarta Selatan, semalam (8/3/2011).



Laporan asal : detikhot

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords