[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Mac 2011

Komen Maya Karin tentang gosip dengan Datuk Seri Effendi!!!.....

Kongsi
9 Mac 2011


Berikut adalah komen Maya Karin apabila diajukan gosip mengenai dirinya yang dikaitkan bersama Datuk Seri Effendi Norwawi.

"Mana mungkin saya ada hubungan dengan Datuk Seri Effendi. Memang tak logik kerana saya sendiri memang berkawan baik dengan anaknya, Elyna. Malah, saya juga selalu melepak di rumah Elyna. Takkanlah saya nak buat macam itu."

"Saya dan Elyna sangat rapat. Kami juga berkawan rapat dengan Jeslina Hashim dan beberapa lagi kawan perempuan yang lain.Tak mungkin saya akan tergamak bercinta dengan bapa kawan sendiri dan suami orang pula itu. No way!."

"Saya tak mungkin akan berkawan dengan suami orang. Semua orang tahu Datuk Seri itu suami kepada Datin Seri Tiara Jacquelina dan saya harap sangat orang yang menyebarkan gosip itu berfikir dua atau tiga kali sebelum menyebarkannya. Saya sendiri kenal baik dengan Datin Seri Tiara dan cerita ini sangat mengarut."

"Saya masih bersendiri dan selesa begini. Masa kini adalah untuk kerjaya dan saya masih belum terfikir lagi untuk mengisi kekosongan hati ini. Saya sangat sibuk dengan kerja dan kalau ada, biarlah cinta itu datang dengan sendirinya, Barulah saya akan menerimanya dengan hati yang terbuka.Tapi buat masa ini hati saya masih belum terisi."

"Saya pergi bulan lalu bercuti ke Jepun bersama Jeslina Hashim dan suaminya. Saya sangat gembira dan teruja kerana suasana di sana. Ia sangat menyeronokkan. Paling istimewa apabila saya berkesempatan bermain ski. Percutiaan itu satu momen indah yang tak mungkin dapat saya lupakan."



Laporan asal : murai

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords