[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Mac 2011

Justin Bieber tunjuk isyarat lucah pada wartawan!!!.....

Kongsi
2 Mac 2011


Gambar terbaru JUSTIN BIEBER menunjukan tanda hormat satu jari kepada wartawan semasa memandu keluar dari Restoran LA Maggiano selepas meraikan ulang tahun ke-17 nya di sana bersama aweksnya Selena Gomez.

Mungkin itulah cara hormat seorang bintang yang dah merasakan diri benar-benar dah dewasa. Adakah tu layanan yang patut diberikan kepada mereka yang terlibat dalam menaikan namanya.

Tu adalah langkah berani dari penyanyi kecil nie setelah dikatakan menghabiskan hujung minggu bersama aweks kesayangan di Suite Presiden, St Regis Monarch Beach Hotel di Dana Point, California.

Mereka tinggal berdua tanpa pengawal atau orang tua untuk merayakan ulang tahunnya bersama.

Suite mewah tu menawarkan pelayan panggilan, ruangan makan untuk 10 kerusi, balkoni peribadi yang menghadap ke laut, tab mandi air panas dan dua bilik tidur.

Justin yang rambutnya telah dipotong baru-baru nie membuatkan fans gila untuk membeli rambutnya tu di eBay. Tawaran untuk mendapatkan rambut tu kini telah melepasi £ 8.000 untuk diberikan kepada beberapa badan amal.




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords