[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

8 Mac 2011

Isu Kahwin : Krisdayanti daftar nikah juga akhirnya!!!...

Kongsi
9 Mac 2011


Awalnya Krisdayanti dan Raul Lemos merancang akan melangsungkan akad nikahnya di Masjid Sahid Nurul Iman pada 20 Mac 2011. Tapi akhirnya menukar tarikh pernikahan tersebut pada 25 Mac iaitu sehari selepas ulang tahun KD.

Pernikahan penyanyi Krisdayanti dan Raul Lemos nampaknya akan segera diadakan. Ini dibuktikan dengan pendaftaran nikah-kahwinnya di Kantor Kelurahan Gandaria Utara.

"Tadi nyuruh orang ke sini dan udah ditandatangani oleh Pak Lurah, persyaratannya juga sudah lengkap. Tadi datang jam 2 siang," kata Sri Safta Rengga, seketeri Lurah Gandaria Utara ketika dihubungi melalui telefon.

Sri Safta juga menyebutkan semua maklumat nikah KD sudah lengkap. Termasuk surat percerainya dengan suami lama, Anang Hermansyah.

Adik kepada Yuni Shara tersebut mendaftar pernikahannya hari nie (8/3/2011) dalam pukul 14.00 WIB. Tapi KD tak datang ke pejabat tersebut dan hanya mengirimkan data-data dan maklumat nikah kepada salah seorang keluarganya.



Laporan asal : yiela.com

1 comments:

suffer8zine on 9 Mac 2011 pada 2:20 PG berkata...

akhirnya

Terkini : FrenzyFM Kini Dengan Interface Baru

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords