[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

8 Mac 2011

Gambar terbaru Mulan Jameela selepas bersalin?!!!....

Kongsi
8 Mac 2011



Nie merupakan gambar terbaru Mulan Jameela sejak dikatakan melahirkan anaknya bersama Ahmad Dhani. Setelah sekian lama menyepi tanpa menunjukkan muka ke khalayak awam, akhirnya gambar terbaru nie memperlihatkan wajah terbaru Mulan Jameela.

Khabarnya Mulan Jameela dah selamat melahirkan anak ketiganya di Rumah Sakit Pondok Indah (RSPI), Jakarta Selatan. Tapi hingga kini mereka tetap menidakkan berita tu sama sekali. Walau pun semakin lama semakin terbukti kesahihan berita tersebut namun mereka tetap tak berganjak mempertahankannya.

Jom lah kita layan...cakap banyak tak guna kan.....









0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords