[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

14 Mac 2011

Gwen Stefani sukar tulis lagu sejak ada Zuma.

Kongsi
14 Mac 2011


Gwen Stefani mengakui bahawa kini dirinya sukar untuk kembali menulis lagu kerana kini dia baru melahirkan anak keduanya, Zuma. Gwen merupakan penyanyi yang terkenal dengan lagu-lagu yang diciptanya sendiri. Selain tu, Gwen juga mengaku merasa tak selaesa dengan tubuhnya sekarang.

Penyanyi solo dan vokalis band No Doubt ni merasa risau dengan keadaan tubuhnya yang berubah jadi lebih berisi setelah melahirkan anak keduanya nie. Ternyata tu juga mempengaruhi moodnya untuk menulis lagu.

"Aku tidak punya rancangan untuk melakukan tour. Aku merasakan tubuhku sangat besar dan merasa tidak menarik. Aku mencuba untuk menulis lagu tetapi tidak boleh," kata Gwen, seperti dilapor contactmusic.com.

Penyanyi yang kini berusia 41 tahun tu juga merasa malu pada anggota No Doubt lainnya. "Aku merasa buruk kerana hal ini membuat semua ahli band menunggu sangat lama. Tetapi saat ini aku tidak boleh menulis lagu," katanya.

Untuk mencari inspirasi untuk menulis lagu, Gwen sering mendengar kembali lagu-lagu lama ciptaannya untuk membuatnya emosional.

"Kami tidak memiliki single, kami juga tidak bersama selama lima tahun dan setiap malam mataku basah ketika mendengar lagu-lagu lama," tutup Gwen.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords