[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

6 Mac 2011

'G.I. Joe 2' dipawagam 2012!.....

Kongsi
6 Mac 2011


'G.I. Joe: The Rise of Cobra' antara filem yang berjaya ketika ditayangkan pada 2009 lalu dan berhasil mengaut pendapatan sehingga US$ 302 juta. Sekuel terbarunya juga dijangkakan bakal menyusul pada Ogos 2012 akan datang.

Menurut Aceshowbiz hari ni, untuk produksi 'G.I. Joe 2', Paramount Pictures akan mengundang sutradara Jon Chu. Ini kerana Jon telah berjaya dalam pengarahan film Justin Bieber 'Never Say Never' dan 'Step Up 2'.

Tapi dijangkakan tak semua karakter yang ada di filem pertamanya akan kembali beraksi di 'G.I. Joe 2' ni. Karakter yang masih dikekalkan iaitu, Snake Eyes, Storm Shadow dan Duke.

Aktor Channing Tatum dipertanggung jawabkan untuk kembali memegang watak utamanya sebagai Duke. Begitu juga dengan Lee Byung-hun dan Ray Park. Ini kerana Paramount Pictures tak mau mengambil ramai aktor atau aktres top yang akan melibatkan kos yang tinggi.

Rhett Reese dan Paul Wernick yang berjaya dengan 'Zombieland' adalah individu yang bertanggung jawab menulis naskah filem tersebut.



Laporan asal : detikhot

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords