[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

11 Mac 2011

Gambar ahli bina badan wanita!!!.....

Kongsi
11 Mac 2011


Kalau biasanya sukan bina badan nie hanya terdiri dari golongan lelaki. Jadi kita pun tak heran walau macam mana pun bentuk badan mereka tu, walaupaun sekali sekala tengok macam keta kebal pun ada. Tapi kalau kata perempuan yang menceburkan diri dalam bidang nie mesti kita pelik kan. Kalau setakat perempuan pegi gym untuk mengekalkan kecergasan tu normal lah. Tapi kalau sampai tahap obses sehingga berketul-ketul badan mesti pelik untuk kita lihatkan.

Disini JenTik sediakan gambar top 5 wanita yang menceburkan diri dalam sukan bina badan nie. Seram wooo tengok pompuan macam tu. Sure takde laki punya lah tu. Kalau ada laki mesti ari-ari dia angkat laki dia buat dumbell...layannn.....


1. Renné Toney


2. Isabelle Turell


3. Maria Calo


4. Cornelia Brandt


5. Zuzana Korinkova



3 comments:

suffer8zine on 11 Mac 2011 11:45 PG berkata...

pehhh gila ah!

Terkini: Solat Jumaat Kini Boleh Dilakukan Di Pusat Membeli-Belah

oPiE iSa on 12 Mac 2011 4:30 PG berkata...

erk~

Tanpa Nama berkata...

huh..ngeri

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords