[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

24 Mac 2011

Elizabeth Taylor meninggal dunia.

Kongsi
24 Mac 2011



Beberapa tahun kebelakangan ni keadaan kesihatan legenda layar perak, Elizabeth Taylor memang semakin teruk. Baru-baru nie dia dikejarkan ke rumah sakit dan terpaksa dirawat di sana selama beberapa hari.

Hari ini, khabar duka merebak di internet. Elizabeth Taylor telah tiada. Legenda layar perak tu telah pulang kepada Pencipta.

Sebelum ni Liz dilarikan ke Cedars-Sinai Medical Center namun beberapa jam kemudian juru cakap pelakon ni mengatakan Liz tidak dalam keadaan kritikal.

Menurut Mirror.co.uk, keadaan kesihatan pelakon kelahiran London ni memang sudah teruk. Ia didiagnosis mengidap tumor otak, kanser kulit, pneumonia, dan lemah jantung, termasuk mesti menjalani pembedahan tulang pinggul. Pelakon yang pernah digelar wanita paling cantik di seluruh dunia ni juga berkali-kali mengalami kemalangan, termasuk ketika dia menjadi bintang kecil.

"Pasti ada alasan kenapa Tuhan masih menginginkan saya hidup. Pasti ada sesuatu yang masih harus saya lakukan. Dan saya mencari jawabannya dan menyelesaikan misi terakhir saya," kata Elizabeth Taylor beberapa hari yang lalu.

Selamat jalan legenda.....



1 comments:

suffer8zine on 24 Mac 2011 pada 10:10 PG berkata...

banyak betul penyakit die

Terkini : Belasah Ibu Sebab Kahwin Lain

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords