[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

19 Mac 2011

Daniel Radcliffe tak malu dedahkan...

Kongsi
19 Mac 2011


Kebanyakan artis tidak suka menmendedahkan kehidupan mereka.

Tapi berbeza dengan Daniel Radcliffe yang mengaku bahawa dirinya tidak takut berkongsi cerita kehidupannya dengan umum. Daniel tidak keberatan untuk membicarakan kehidupan pribadinya kerana menurut Daniel kehidupannya sangat membosankan.


"Saya merasa selesa saja membicarakan kehidupan pribadi saya, kerana saya merasa kehidupan saya begitu membosankan,” kata aktor yang melakonkan tujuh filem HARRY POTTER ni.

Dengan sifatnya yang terbuka ni Daniel mengaku mudah untuk dia sesuaikan diri jika harus pergi ke manapun. Dia juga berkata bahawa selama ni dia tidak berasa sulit untuk pergi ke mana-mana. Walaupun terpaksa menyamar, dia tak terlalu sukar berdandan untuk menutupi penampilannya.

“Walaupun membosankan, saya suka kehidupan saya. Saya mudah saja berjalan diantara orang lain. Tinggi saya 5 kaki, dan saya cukup memakai jaket besar dengan tudung di atasnya. Saya berjalan dan tidak ada seorang pun yang akan mengenali saya,” tutup Daniel.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords