[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

13 Mac 2011

Alasan Justin Timberlake dan Jesica Beil berpisah.

Kongsi
13 Mac 2011


Justin Timberlake dan Jesica Biel kini dikatakan sudah mengakhiri hubungan asmara mereka yang sudah terjalin selama hampir 4 tahun.

“Ini keputusan yang diambil bersama,” kata sebuah sumber seperti dilaporkan People, Sabtu (12/3).

“Ini bukan akhir segalanya. Mereka hanya dua orang yang menginginkan hal berbeza dalam hidup dan kini tak lagi seiring. Lebih mudah untuk mengakhirinya sekarang daripada terlewat nanti,” sumber itu menambah.

Jadi benarkah isu Timberlake digosipkan curang telah menjadi alasan mereka putus? “Tidak ada bukti kecurangan,” kata sumber tu. “Waktu bersama, pilihan mereka adalah percaya pada pasangan atau tamatkan saja hubungan jika sudah tiada sefahaman.”

Bulan lalu, Timberlake, 30 tahun, dan pasangannya dalam 'Friends with Benefits' Mila Kunis dilihat “tak boleh berjauhan” ketika di majlis pesta 'Screen Actors Guild Awards'. Tapi, sebuah sumber, mengatakan mereka hanya teman.

Kemudian, pada Oktober lalu, ada gosip mengatakan Timberlake telah berlaku curang dengan keluar bersama aktres Olivia Munn.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords