[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

5 Mac 2011

Ahmad Dhani buat majlis kesyukuran sambut bayi Mulan?!!!...

Kongsi
5 Mac 2011


Ahmad Dhani dikatakan telah membuat majlis kesyukuran di kediamannya di Pondok Indah, Jakarta Selatan, Jumat (4/3/2011). Kabarnya, majlis tersebut dibuat untuk menyambut kelahiran anak Mulan Jameela.

Sejak petang kerusi telah diatur rapi di kediaman Dhani. Sekitar 150 orang fans yang mengaku dari 'Laskar Cinta' dan 'Restu Bumi' dikatakan telah menghadiri majlis tersebut.

Informasi dari salah satu fans yang berasal dari ahli 'Laskar Cinta' mengaku telah diundang secara langsung oleh Ahmad Dhani melalui kumpulan mereka.

"Katanya sih lahiran Mulan," menurut fans yang enggan dinyatakan namanya tu.

Tapi keterangan berbeza dari fans yang mengaku berasal dari ahli 'Restu Bumi', mengatakan yang majlis syukuran tersebut dibuat untuk meraikan kemenangan Dhani atas masalahnya dengan wartawan Global TV.

"Kata anak-anak sih itu syukuran yang kemarin sama infotainment, kan mas Dhani yang benar tuh," katanya. Mana satu yang betoi?.

Majlis kesyukuran tersebut bukan saja dihadiri oleh fans, malah dalam acara tersebut juga telah dihadiri rakan kerja Dhani. Antara mereka adalah penyanyi Alexa Keys, manager Dhani, manager Mulan, dan kerabat lainnya.



Laporan asal : detikhot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords