[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

21 Feb 2011

Tom Morello memperjuangkan hak pekerja!

Kongsi
Dalam kes kita belum pernah mendengar apa yang terjadi di Madison, Wisconsin. Puluhan ribu penunjuk perasaan telah berbaris di ibu negeri, berjuang melawan pihak berkuasa negara yang akan memotong dana kesatuan pekerja dan faedah kesihatan. Mereka berkata suasana kelihatan seperti di Mesir.

Tanpa mendapatkan liputan media negara, mereka telah berpaling ke alternatif lain, termasuk menyuarakan perasaan kepada Tom Morello dari kumpulan Rage Against The Machine , untuk menjadi penyokong besar hak-hak kesatuan.

Ketika peminat membawa hal nie ke halaman Facebook nya, ada yang meminta Tom datang kesana melihat apa yang terjadi. Lalu Tom memutuskan untuk membuat konsert bagi mendukung aksi protes yang dijadualkan hari nie.

Tom berkata:

"Saya benar-benar berfikir bahawa masa depan hak-hak pekerja di negeri ini tidak akan diputuskan di mahkamah. Tidak akan diputuskan dalam Kongres atau rancangan talk show untuk dilihat orang ramai. Mereka kini bertarung di jalan-jalan Madison, Wisconsin. Madison adalah Kaherah seterusnya. "

Ramai yang memberi komen berharap bahawa masyarakat Madison akan menang dalam pertempuran mereka dalam menjaga hak-hak mereka.

Power to the people!

Laporan asal : perezhilton.com

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords