[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Feb 2011

Amerika tanpa 'Superhero'!!!

Kongsi

Gambar pertama Henry Cavill sebagai Superman




Ini Superman! Warner Bros mengumumkan bahawa Bintang Tudor Henry Cavill akan melakonkan watak Superman baru pada tahun 2012's Superman: Man of Steel




Pelakon Henry Cavill menyertai Christian Bale dan Andrew Garfield untuk watak superhero Amerika

Mereka superhero Amerika terkenal - namun semua watak seperti Batman, Superman Spiderman kini dilakonkan oleh pelakon Inggeris.

Diumumkan kini bintang Tudor, Henry Cavill akan melakonkan watak superman dalam 2012's Superman: Man of Steel yang kini ditetapkan akan ditayangkankan pada 2012, dan akan diarahkan oleh Zack Snyder.

penggambaran filem Warner Brothers ini akan bermula di Vancouver Film Studios, musim panas ini.

Cavill adalah pelakon Inggeris terbaru menerajui filem superhero.

Pertama adalah Christian Bale ketika memegang watak Batman. Dia adalah bintang yang ditetapkan di dalam filem ketiga Christopher Nolan, The Dark Knight.



Christian Bale menjadi pelakon Inggeris pertama untuk mengambil peranan seorang superhero Amerika ketika memegang watak Batman
Align Center



Dan tahun lalu, pendatang baru Andrew Garfield menandatangani untuk melakonkan filem Spider-Man baru - Christopher Nolan.



Rising star: Andrew Garfield telah menandatangani kontrak untuk film Spider-Man baru




"namun, Superman merupakan watak yang paling diakui dan dihormati sepanjang masa, dan saya merasa terhormat untuk menjadi sebahagian daripadanya dan kini kembali ke layar lebar, "kata hanry dalam satu kenyataan..

Batman kelahiran Wales Christian Bale dilahirkan pada tahun 2005, dan Spiderman kelahiran Inggeris Andrew Garfield baru saja diumumkan sebagai Spiderman baru.

Eksekutif di Warner Brothers turut gembira tentang pilihan itu.

Kini Superman Cavill 'Dia punya aura luar biasa. Dia tidak terlihat terlalu banyak seperti Reeve dan Routh tapi dia tetap terbaik,' kenyataan eksekutif dalam sebuah pernyataan hari ini.



Pelakon US Brandon Routh(atas) dan Christopher Reeve(bawah) juga mengenakan pakaian superhero untuk watak terdahulu




Peminat buku komik juga akan dihidangkan beberapa kesan khas yang cukup besar dan akan menjadi versi yang sangat moden dari filem asal.

Perisai S sangat terkenal, Henry juga ditetapkan menjadi bintang terbesar.Christopher Reeve mencapai kemasyhuran besar atas peranannya terdahulu.

Reeve kemudian membintangi tiga filem Superman lain, sebelum mengalami kemalangan ketika menunggang kuda pada tahun 1995, yang membuatnya lumpuh dari leher ke bawah.

Dia kemudian meninggal kerana serangan jantung pada tahun 2004 pada usia 52 tahun.

Brandon Routh tidak mencapai kemasyhuran yang sama seperti Reeves.

Filem Superman baru akan menjadi hadiah manis untuk Cavill, selepas ia gagal untuk menjadi apa yang dianggap salah satu watak fiksyen yang paling terkenal sepanjang masa.


Bintang TV: Henry terkenal kerana peranannya sebagai Brandon Charles di The Tudors



Ketika pra-produksi untuk filem adaptasi dari buku Twilight, Stephenie Meyer penulis outspokenly menyokong Cavill menjadi pelakon untuk peranan Edward Cullen.

Namun, pada masa Twilight difilemkan, Henry berusia 24-tahun dan tidak boleh lagi menggambarkan seorang pemuda berusia 17 tahun.

Laporan asal : Daily Mail



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords