[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

27 Feb 2011

Mulan dah bersalin?!!!.....

Kongsi
27 Feb 2011


Khabarnya Mulan Jameela dah selamat melahirkan anak ketiganya di Rumah Sakit Pondok Indah (RSPI), Jakarta Selatan. Tapi bila di tanyakan pada pihak yang bertanggung jawab keatas hospital tersebut, nyatanya pihak RSPI menidakkannya sama sekali.

Tapi menurut detikhot mereka mempunyai bukti pada papan pendaftaran nama pesakit RSPI wujudnya nama Miss W. Tapi JenTik tak dapat lagi bukti tu. Nak tuduh pun tak guna lah kan. Kebetulan, nama asal Mulan adalah Wulansari. Apa yang pasti wartawan masih lagi di pintu RSPI berusaha bagaimana untuk mendapatkan kesahihan cerita tersebut.

Apa yang pasti RSPI terus menyangkal dakwaan yang Mulan berada di hospital tersebut. Namun menurut satu sumber, "Iya, ada Mulan di lantai 3 tapi tidak semua orang bisa masuk, apalagi wartawan," ujar sumber tu. Maksudnya kini Mulan sedang mendapat rawatan di tingkat 3 hospital tersebut. Menurutnya lagi bilik yang mana menempatkan Mulan tu sungguh eksklusif sekali berbanding bilik lain di hospital tersebut.




Laporan asal : detikhot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords