[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

27 Feb 2011

Daphne dan Islam.....

Kongsi
27 Feb 2011


Dahlia Daphne Elianor M Iking,

" Takdir bagaimana pun telah membuka hati saya untuk mendalami agama Islam. Rakan-rakan mualaf saya juga banyak bercerita tentang keindahan dan kesucian Islam. Rasa ingin tahu semakin memuncak dan saya banyak bertanya kepada ustaz kalau ada soalan bermain di fikiran tentang hal-hal berkaitan agama. Saya memang tak ada masalah untuk sebarang pengajaran yang menunjukan arah kebaikan. Juga dari situ saya mengambil keputusan untuk memeluk agama Islam hujung tahun lepas. Saya tak mahu memeluk agama Islam kerana disebabkan individu tertentu. Ia sememangnya ikhlas. Saya dengan rela hati melakukan perkara tersebut. Alhamdulillah, pengalaman tersebut cukup indah buat saya."


JenTik : Masa mereka mencari permata itu, kita dah pun mengenggam permata itu. Tapi masa mereka mengutip permata itu, kita dah pun buang permata itu.
Back to Quran wahai Muslimin.....

2 comments:

Zullism on 27 Februari 2011 pada 1:36 PTG berkata...

Masa mereka mencari permata itu, kita dah pun mengenggam permata itu. Tapi masa mereka mengutip permata itu, kita dah pun buang permata itu.
Back to Quran wahai Muslimin.....

:) tersentuh hatiku...

Tanpa Nama berkata...

Wahai sekalian Ummat Islam di Malaysia dan seluruh dunia...Bertaqwalah kamu kepada ALLAH dengan sebenar2 Taqwa,sesungguhnya sifat Taqwa itu lebih mendekatkan kamu kepada ALLAH s.w.t. Apekah itu Taqwa?...Taqwa itu ialah berusahalah kamu mengerjakan segala suruhan ALLAH dengan sebaik2 nya dan berusahalah kamu meninggalkan segala larangan ALLAH dengan bersungguh2..semoga kita menjadi hamba ALLAH yang mendapat keredhaan Nya....Insya Allah.

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords