[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

3 Feb 2011

Kontroversi terbaru bintang Hannah Montana

Kongsi
Apa dah jadi kepada Miley Cyrus nieee!. Kini semakin ramai remaja perempuan telah memilihnya sebagai model terburuk.




Miley Cyrus ketika keluar di sekitar Hollywood sambil mempamerkan tatu barunya





Malah kini kisah Miley mengalahkan kontroversi dari Lindsay Lohan dan Demi Lovato - walaupun keduanya pernah masuk pusat pemulihan pada tahun 2010.

Kontroversi video merokok, berhibur dengan sangat ghairah dengan teman lelaki di kelab malam selain minum minuman keras walaupun dibawah umur dan kini menambah koleksi kontroversinya dengan mendedahkan tatu keempatnya.




Miley begitu ghairah ditempat awam bersama dengan bekas teman lelakinya Liam Hemsworth



Bintang yang pernah digelar 'Clean Star' ini membuat tatu lain untuk menambah koleksi seni tubuhnya dan beberapa tindikan.

Dia nampaknya sengaja ingin mempamerkan tatunya itu kepada khalayak ramai dengan mengenakan T-shirt yang berlubang di sisi agar mudah dilihat.

Selain itu, Miley yang terkenal dengan watak Hannah Montana ini juga mempunyai beberapa tindikan, termasuk beberapa di telinganya, pusatnya dan hidung.




Seni tubuh: bintang The Hannah Montana mempunyai tatu LOVE di telinganya serta beberapa tindikan


Survei yang dilakukan oleh laman AOL. Miley menerima lebih daripada 58 peratus daripada 99.000 suara untuk selebriti yang pengaruh peling buruk.

Juga di top 10 selebriti berpengaruh buruk adalah bintang Teen Mom, Amber Portwood. Rapper Kanye West dan Chace Crawford pelakon Gossip Girl yang ditangkap kerana memiliki dadah.


Laporan asal: Daily Mail







0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords