[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

21 Feb 2011

Kad undangan perkahwinan Putera William dan Kate Middleton

Kongsi
Semalam kita dah di dedahkan berita yang kad jemputan untuk perkahwinan Putera William dan Kate Middleton sudah pun diedarkan. Sooo, ari nie dapatlah kita tengok macam mana bentuk kad undangan dia orang nie. Sebab arinie kad tu baru sampai ke tangan JenTik, biasalah semalamkan posmen cuti.....

Kalau di lihat bahagian paling atas ada lambang Ratu Elizabeth dakwat emas kerana undangan nie dihantar dalam nama Ratu dan 
memerintahkan semua tetamu hadir pada pernikahan di Westminster Abbey pukul 11 pagi 29 April.

Tetamu yang dijemput dari raja-raja serta pemimpin amal, teman-teman keluarga dan universiti,Perdana Menteri di seluruh 
 dunia. Termasuklah JenTik selaku pemerintah Hot Malays.

Para tamu lelaki diminta untuk mengenakan seragam tentera, tailcoat ataupun business suit. Untuk wanita pulak janji cantekkk dan anggun.


JenTik : Sapa nak itut JenTik gi sana?...Ada satu seat reserve nie...Untuk aweks-aweks malaya mari datang interview...
Nak pakai baju apa pun tak tau nie!...pakai baju tentera kang dia orang ingatkan militan plak...tak pasal-pasal kena tembak...

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

nak ikut nak ikut..

jenTik on 21 Februari 2011 11:51 PTG berkata...

hang lelaki ke pompuan...

Tanpa Nama berkata...

Itu pun nak sibuk, alahai Melayu ni....

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords