[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

21 Feb 2011

Aizat dapat aweks baru?

Kongsi

Ehem-ehem...dengar-dengar penyanyi popular Aizat Amdan laaa ni tengah hangat bermain cintan-cintun. Dengan sapa lah tu yer? Kalangan artis jugak lagi ker? menurut sumber mereka kebetulan terserempak dengan Aizat nie kat sebuah konsert di Kuala Lumpur tak lama dulu.

Menurut sumber, Aizat berkepit dengan seorang perempuan cantik dan kelihatan mesra berdua. Malah, mereka juga dilihat berpimpinan tangan sewaktu memasuki kedalam dewan konsert.

Amboi..nampaknya bukan Liyana Jasmay saja yang sudah bertemu kekasih baru, malah teman tapi mesranya dahulu juga sudah ada kekasih hati.

Aizat memang pernah berkata yang dia sudah bersedia bercinta malah, dia juga dapat menulis lagu-lagu yang baik sekiranya berada dalam hubungan cinta. Hmm..patut lah sejak dah tak dengan Liana Jasmay nie dia tak menang award!...AJL tu hari pun tak layak ke peringkat akhir. Tapi rasanya pas nie confirm top balik lah rasanya...Manis-manis pun dah ada kat sisi kannn...



Laporan asal : manggaonline.com

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

i love you aizat

nia berkata...

aizat u mengingatkn i ngan seseorng yg sngt jauh,

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords