[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Feb 2011

Ana Raffali menang AJL terus kahwin???

Kongsi
Dengarnya Ana Raffali nak buat kenduri untuk penyokong, peminat dan semua yang terlibat kerana telah membawanya hingga ke peringkat tertinggi seperti sekarang nie. Keluarga dia pun nampaknya gembira tak hengat terutama sekali time menang AJL hari tu. Itu pasal lah Ana pun semakin bersemangat sekarang nie walaupun masih kedengaran suara-suara sumbang meragui kemenangannya tempoh hari.

Sekarang nie berita terbaru yang kuat bertiup mengatakan yang dia akan menamatkan zaman bujangnya pada akhir tahun nie. Tapi bila ditanya dia terus menyangkal tentang kebenaran majlis tu. Tapi dia memang mengaku ada berkawan rapat dengan seorang lelaki tapi masih belum bersedia untuk mendirikan rumah tangga. Lagi satu katanya dia tak boleh dedahkan teman lelakinya tu atas nasihat syarikat yang dia bernaung. Tapi yang penting sekali katanya di nak bantu keluarga dulu sebab dia bukan dari golongan orang yang berada pun...Bagus sangat lah tu kak oiii. Jangan tau-tau dah nikah kat Siam senyap-senyap sudah. Ponggah kanggg.

Tapi dia masih lagi menganggap orang yang dimaksudkan tu hanya teman biasa saja. Macam biasalah...Itu sajelah alasan yang sering digunakan bila mana-mana artis ni kita tanyakan tentang hubungan cinta mereka. Tapi nanti tup-tup ada saje cerita kontroversi keluar.

Berkenaan kenduri kesyukuran, dia masih lagi memilih tarikh yang sesuai untuk melangsungkan kenduri tu dan pada hari yang sama juga dia nak melancarkan kelab penyokongnya sekali. Tapi mungkin bukan dalam masa terdekat ni kot sebab dia sekarang ni terlalu sibuk dengan program-program yang telah di atur. Biasalah, dah popular kannn. Cuma jangan di lupa janji tu sudah.



1 comments:

Tanpa Nama berkata...

betul ke nak wat kenduri kesyukuran entah2 kenduri khawin.he..............................

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords