[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

6 Okt 2010

Lagu terbaru Irwansyah 'Tentang Perasaanku' ciptaan pekerja kantin

Kongsi

Jakarta - Penyanyi dan pelakon popular Irwaansyah kini tampil dengan sebuah lagi single terbaru yang bakal menemui peminat tidak lama lagi. Salah sebuah lagu penyanyi dari seberang Indonesia itu yang dijangka bakal hits berjudul 'Tentang Perasaanku'.

Apa yang menariknya tentang lagu berkenaan ialah, ia dicipta oleh seorang pekerja kantin di salah sebuah Sekolah yang bernama Ugie di Indonesia. Pencipta itu menawarkan hasil ciptaannya kepada Warner Music Indonesia untuk dinyanyikan oleh Irwansyah.

Irwansyah yang kini sedang hangat bercinta dengan Zaskia Sungkar itu memerlukan hanya seminggu untuk merakam lagu ciptaan penjual minuman itu. sungguhpun menghadapi beberapa kekangan teknikal, namun lagu itu telah berjaya memasukki peringkat akhir rakaman hanya dalam masa seminggu.

"Sempat gagal rekamannya karena ini lagunya ini aslinya Melayu banget. Terus dibikin beat sama mas Anto, jadi susah nyari feelnya," ujar Irwansyah semasa ditemui di pejabat Warner Music, Wisma Alia, Jakarta Pusat.

Lagu tersebut mengisahkan tentang perasaan seorang lelaki terhadap kekasihnya. Kisah lelaki yang berusaha sedaya upaya untuk mendapatkan cinta kekasihnya. Irwansyah kini di dalam proses menyiapkan album keduanya.


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

gmna nkahx kq ama ka"k shaskia sungkar ?

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords