[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Okt 2010

Jehan Miskin ketiak basah

Kongsi


Biasalah bila tak pakai deodoran, ketiak mudah berpeluh terutama apabila melakukan aktiviti-aktiviti yang boleh mengeluarkan peluh. Selalunya tuan punya ketiak takkan perasan kalau ketiaknya basah. Tapi orang di sekelilinglah yang akan perasan memandangkan ketiak terlindung di bawah bahu.

Begitulah halnya dengan Jihan Miskin, dia juga tidak terkecuali daripada mengeluarkan peluh di ketiak sekiranya tak pakai deodoran. Dia juga tak perasan ketiaknya basah, tetapi orang yang snap gambar nilah yang mengambil peluang keemasan merakamkan gambar artis terkenal itu di saat ketiaknya basah.


Mungkin pada waktu ni Jehan Miskin sudah kehabisan deodoran kegemarannya maka itulah terjadinya perkara ini. Jadi kalau ada sesiapa yang baik hati nak hadiahkan deodoran kepada Jehan Miskin dipersilakan.


1 comments:

allyhanafi on 12 Disember 2010 pada 3:22 PTG berkata...

Sebenarnya pakai deodorant ker tak.. bagi mereka yang kuat berpeluh.. memang akan berpeluh juga.. sebab deodorant fungsinya bukan menghalang peluh daripada keluar.. tetapi mengurangkan peluh daripada keluar..

Deodorant merupakan bahan kimia yang telah di reaksi dan kemas dalam suatu botol atau kemasan lain, yang berfungsi untuk mengurangi wap air atau keringat yang keluar yang menyebabkan bau badan tidak sedap.

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords