[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Mac 2011

Tyra Banks belajar perniagaan di Universitiy Of Harvard.

Kongsi
17 Mac 2011


Tyra Banks memang teralu menyanyangi kariernya sebagai model. Tapi kebelakangan ni host THE AMERICA'S NEXT TOP MODEL tu dilihat mula menjinak-jinakkan diri dalam dunia perniagaan.

Walaupun perniagaannya tu dah lama berjalan namun Banks merasakan dirinya masih kurang bijak beniaga dan memutuskan untuk menyambung belajar perniagaan di Harvard supaya dia lebih mantap mengelolakan perniagaannya nanti.

Splash News memberitakan, Tyra Banks tak ragu-ragu untuk mengeluarkan perbelanjaan sebanyak US$31 ribu untuk mendaftar di Program Managemen Harvard supaya lebih memahami dunia perniagaan.

Tyra Banks hanya akan menjalani kuliah selama tiga minggu saja. Kuliah jangka pendek diambil agar tidak mengganggu aktivitinya setiap hari sebagai selebriti.

"Bagi saya ini sangat-sangat penting. Agar perniagaan saya berkembang dan menjadi yang terbaik, dan boleh membantu antara wanita, sekaligus memberi layanan pada mereka, saya memerlukan yang terbaik. Jadi tidak salah kalau saya memilih yang terbaik [Harvard]," kata Tyra Banks seperti dilapor Splash News.

Jelas ramai mahasiswa dikatakan telah terpegun ketika melihat Tyra Banks mengikuti kuliah disitu.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords