[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

3 Mac 2011

Rambut Justin Bieber dijual dengan harga RM 120ribu!!!.....

Kongsi
3 Mac 2011



Rambut Justin Bieber yang dilelong untuk tujuan amal akhirnya sudah terjual. Potongan rambut penyanyi 'Baby' tu telah dilelong dengan harga RM 120 ribu.

Seperti dilaporkan Aceshowbiz hari ni, lelongan rambut tersebut bermula dari acara Ellen DeGeneres Show. Masa tu Bieber yang baru saja memotong rambutnya telah menjadi tetamu rancangan tersebut.

Bieber meletakkan rambutnya dalam sebuah kotak yang ditandatangannya. Dia minta rambut tersebut di lelong dan hasil dari lelongan tersebut diberikan kepada pihak yang memerlukan.

Ellen kemudiannya telah melelong rambut tersebut di eBay. Sebelum tu, pada 27/3/2011, rambut Bieber telah mendapat antara tawaran tertinggi iaitu sebanyak RM 36 ribu tapi akhirnya rambut tu terjual dengan nilai RM 120 ribu. Perancangan Ellen adalah untuk memberikan wang jualan tersebut kepada lembaga amal 'The Gentle Barn' yang bertugas menyelamatkan haiwan yang didera.

Sebelum memotong rambut, Bieber memiliki lebih dari 7.8 juta follower di Twitter. Tapi setelah dia memotong rambutnya tu, tak pasal-pasal dia telah kehilangan 80 ribu follower nya.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords