[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

19 Mac 2011

Rain lulus sebagai juru terbang jet.

Kongsi
19 Mac 2011


Dari website berita selebriti Korea, allkpop.com, dua gambar setting dari filem terbaru Rain yang berjudul RED MUFFLER dipaparkan pada umum.

Shooting filem ni sudah bermula sejak 15 Mac lalu di sebuah kelab di Kangnam.

Dalam filem ni, Rain bekerja sama dengan Kim Sung Soo, Lee Ha Na, dan Lee Jong Suk dan memeggang watak sebagai seorang juru terbang pesawat tempur F-15K.

Untuk mendapat kesan yang lebih baik, Rain dan Lee Jong Suk telah menerima latihan dari angkatan tentera udara di Air Force Aviation Center.

Selain tu, The Korea Defense Daily telah melaporkan bahawa Rain juga telah lulus untuk 9G Acceleration Drill, yang mana program tu hanya diberikan sebagai latihan untuk para juru terbang, sedangkan seorang juruterbang sendiri pun sukar untuk melepasi latihan ni.

Selama tiga minggu ni para pelakon akan menyempurnakan jadual shooting utama dari filem ni. Filem ni jangkanya akan ditayangkan pada bulan November 2011.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords