[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Mac 2011

Punca Vanessa Hudgens dan Zack Efron putus!.

Kongsi
15 Mac 2011


Banyak fans kecewa dengan keputusan yang diambil Vanessa Hudgens dan Zack Efron untuk berpisah. Kini akhirnya aktres muda tu telah bersedia menyatakan penyebab berakhirnya hubungan cinta mereka. Apa alasannya?

Mereka nampak serasi dan mesra sebelum berpisah Desember tahun lalu setelah menjalin cinta selama 4 tahun. Dalam satu wawancara dengan majalah Shape, Hudgens menyatakan bahawa putusnya hubungan mereka adalah kerana jadual kerja yang padat dan shooting filem di lokasi berbeza di seluruh dunia.

"Hubungan jarak jauh sangat sulit dilakukan, tak peduli bagaimana caranya. Akan sangat berbeza ketika tak boleh bertemu face-to-face, . iPhone memang membantu, tapi tidak sama rasanya," kata gadis cantik ni.

Walaupun sudah berpisah, namun Vanessa mengaku masih bersahabat baik dengan Zac sejak keduanya rapat dalam HIGH SCHOOL MUSICAL, bercinta, sampai akhirnya putus.

"Kami besar bersama, sangat menyenangkan punya seseorang untuk berkongsi semua pengalaman tu. Indah sekali. Hubungan ini membuatku tetap rendah hati, dan kerana aku bersama seseorang yang mengenalku dengan sangat baik, aku tak perlu menjadi orang lain," jelas Vanessa.

Berakhirnya cinta antara dirinya dan Zac diakui tak membuatkan dirinya trauma untuk menjalin cinta yang baru, "Aku berharap ketika aku berusia 30 tahun, aku akan punya suami, dan mungkin bayi. Aku suka anak-anak. Mereka sangat menyenangkan, dan aku akan sangat suka memanjakan mereka," tutupnya.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords