[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Mac 2011

Ozzy Osbourne sewa jet ambil selimut.

Kongsi
17 Mac 2011


Ozzy Osbourne mengatakan anak lelakinya Jack, tak boleh dipisahkan dengan selimut kesayangannya hingga satu hari memaksanya menyewa jet untuk mengambil selimut tu yang tertinggal di satu tempat.

Vokalis Black Sabbath tu melaporkan pada The Times dengan mengatakan, "Saya memang terpaksa menyewa jet itu kerana selimut kesayangan Jack telah tertinggal di hotel tempat kami menginap sebelumnya."

"Selimut itu untungnya dijaga dengan baik oleh pihak hotel tersebut, kami sangat ketakutan kehilangannya. Hingga kini kami masih menyimpannya."

Dalam ruangan media tu juga mengatakan yang penyanyi berusia 62 tahun ni tak boleh menggunakan internet dalam waktu yang lama. Atas ketidakmampuannya tu membuatnya senang, kerana Osbourne takut kalau dia ketagihan intenet.

"Kerana saya mengidap masalah memfokuskan perhatian Attention Deficit Disorder (ADD), maka saya tak mau menggunakan internet. Jika tidak saya akan terus khayal di layar komputer dan jadi manusia tidak berguna," tutupnya.


1 comments:

Truena82(drifter king) on 17 Mac 2011 pada 12:36 PG berkata...

membazir btol ko ni ozzy...baik 4 2 sedekah dkt aku lg baik.dpt pahala

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords