[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

4 Mac 2011

Muse rakam album baru di England.....

Kongsi
4 Mac 2011


September 2009, Muse telah melancarkan album terakhir mereka, 'The Resistance'. Kini mereka mulai mengumpulkan material baru untuk album seterusnya yang akan dibuat di kampung halaman mereka sendiri.

Tiga ahli band alternatif rock nie berasal dari Devon, England. Namun setelah sibuk dengan Muse, mereka tak pernah tinggal di tempat yang sama. Mereka juga belum pernah buat album secara keseluruhan di England.

"Kami semua akan pindah ke London segera, ini akan jadi pertama kalinya kami tinggal di tempat sama setelah 12 tahun," kata bassis, Christ Wolstenholme seperti dilapor NME semalam.

Muse merancang untuk memiliki album baru pada 2012. Tapi kemungkinan besar album tersebut akan siap pada awal 2013. Mereka mempunyai banyak waktu dan tak mau terburu-buru untuk itu.

Album 'The Resistance' dirakam di Lake Como, Itali. Matt telah tinggal lama disana dan kini dia dan kekasihnya aktres Kate Hudson telah membeli sebuah rumah di London Utara berharga RM 16 juta. Matt dan Kate merasakan tempat tersebut sangat sesusi untuk mereka memulakan keluarga baru mereka.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords