[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

12 Mac 2011

Miyabi dalam keadaan selamat...

Kongsi
12 Mac 2011


Bintang filem porno Jepun, Maria Ozawa atau Miyabi kini sudah diketahui keadaannya. Yang pasti kini dia dalam keadaan baik setelah diberitahu melalui akaun twitternya yang mengatakan dia dalam keadaan sihat.

“Selepas musibah nie saya baik-baik saja di suatu tempat dengan anggota krew,” katanya melalui @ozawazone hari ni (12/3/2011).

Tapi Miyabi tidak menjelaskan secara tepat di mana tempatnya waktu ni. Hanya dia melampirkan dalam blog terakhirnya dengan gambar api yang terbakar dalam tong tanpa diketahui maksudnya.

Miyabi pernah berlakon dalam dua filem di Indonesia, bertajuk Hantu Tanah Kusir dan Menculik Miyabi. Kehadirannya di Indonesia telah menimbulkan kontroversi kerana latar belakangnya melalaui filem-filem panas.

Sebenarnya tidak dapat dipastikan siapa yang menulis twit ni, samaada memang Miyabi yang menulisnya atau orang lain. Namun dengan jawapan ni sedikit banyak dapat memuaskan hati para peminatnya yang risau atas keadaan aktres berdarah Kanada tu.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords