[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

8 Mac 2011

Komen Hafiz AF8 setelah putus cinta!.....

Kongsi
8 Mac 2011



Komen Hafiz tentang hubungan cintanya :

"Dulu saya tidak pernah mengaku tentang hubungan saya dan dia, mungkin kerana fikirkan soal cinta, tapi sekarang ini secara jujurnya saya mengaku bahawa kami pernah bercinta beberapa bulan yang lalu, tetapi sekarang ini sudah pun berpisah.

"Sebab perpisahan? tak perlulah saya jelaskan, yang penting kami masih lagi berhubung dan berkawan. Saya mengenali Fifi sebelum saya menyertai AF8 lagi. Setelah lama berkawan, barulah kami ambil keputusan untuk bercinta, tapi malangnya hubungan itu tidak lama.

"Semua orang pernah bercinta, begitu juga dengan saya sekarang, cuma saya masih belum bersedia untuk umumkannya pada umum. Lagipun umur saya baru sahaja menjangkau 21 tahun, jadi tak manis kalau asyik bercerita soal cinta,"


Populariti :

"Saya mengaku, antara Akim, Aril dan saya, sayalah yang paling kurang mendapat publisiti. Bukan saya sengajakan namun, rezeki mereka lebih banyak di bidang yang lain. Seperti Akim dan Aril, kedua-dua mereka banyak berlakon dan ada yang mengacara, jadi muka mereka sering keluar di televisyen berbanding saya.

"Saya tak kisah, yang penting lagu-lagu saya diterima dan peminat masih mengenali saya sebagai Hafiz yang dulu.

"Ramai yang ingatkan saya, apabila AF9 keluar nanti maka peminat saya akan lari kepada pelajar-pelajar yang baru, dan bila ada juara baru yang muncul nanti, maka juara lama akan dilupakan, tetapi ia tidak melemahkan semangat saya.

"Saya tidak rasa tergugat dengan mereka, malah saya jadikan itu semua satu saingan yang sihat, selain saya yakin peminat-peminat saya sebelum ini akan tetap menyokong saya,"



Laporan asal : manggaonline.com

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords