[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

9 Mac 2011

Kelly Osbourne hanya nak anak dari Gay!!!.....

Kongsi
9 Mac 2011


Nampaknya Kelly Osbourne masih lagi sakit hati apabila dicurangi oleh tunangannya, Luke Worrall. Dia mengaku dah jelak dengan lelaki normal dan hanya inginkan anak dari lelaki gay saja.

"Saya muak dengan lelaki normal, saya hanya ingin mempunyai anak dari pasangan gay saya, Nate," ujar Kelly seperti dilapor Zimbio, hari nie (9/3/2011).

Lelaki gay bernama Nate yang disebutkan nya tu telah menjadi tanda tanya. Anak rocker Ozzy Osbourne tu telah berjanji akan menjadi ibu yang baik jika harapannya tersebut tertunai.

"Saya akan menjadi ibu yang sempurna dan ibu saya pasti akan menyukainya," kata Kelly yang kini berusia 26 tahun.

Kelly telah menjalin hubungan dengan Luke Worrall sejak lima tahun lalu. Namun, hubungan mereka terputus pada Julai lalu karena tunangannya tu telah berlaku curang kepadanya.





0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords