[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Mac 2011

Janet Jackson fokus filem pulak.

Kongsi
17 Mac 2011


Janet Jackson (44) kini dikatakan akan melebarkan kerjayanya untuk menjadi produser filem pula.

Penyanyi kelahiran Indiana, Amerika Syarikat, ni telah menandatangani kontrak untuk merakamkan beberapa projek filem bersama Lionsgate. Penyanyi ”Black Cat” ni sudah lama menyatakan keinginannya untuk menceburkan diri dalam karier lakonan.

Baru-baru ni dia mengejutkan semua peminatnya ketika mengumumkan rancangan tournya pada akhir 2011. Jackson mengatakan tour tu tak akan mengganggu karier filemnya.

”Banyak orang lupa, aku memulakan karier sebagai pelakon. Aku suka bercerita seperti yang aku lakukan selama ini melalui muzik,” katanya.

Kini dia dikatakan sedang memiliki hubungan dengan pengurusan tinggi Lionsgate yang tak diumumkan namanya.

Antara filem produksi Lionsgate yang melibatkan Jackson ialah Why Did I Get Married, Why Did I Get Married Too, dan For Colored Girls. Presiden Lionsgate, Mike Paseornek yakin Jackson akan berjaya dalam dunia lakonannya nanti.

”Dia seorang pembawa yang baik dan boleh membawa jumlah penonton yang banyak. Kami yakin, dia akan sama bagusnya ketika berada di balik layar. Kami senang ’menyediakan rumah’ untuk idea, semangat, dan bakatnya yang luar biasa itu,” kata Paseornek tentang Jackson.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords