[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Mac 2011

Gambar terbaru Paris Hilton!.....

Kongsi
2 Mac 2011




Nampaknya sosialita terkaya di dunia menghabiskan wang membeli barang keperluan untuk haiwan kesayangannya dengan berbelanja larut malam di Los Angeles, semalam. Paris Hilton dirakamkan sedang menolak troli yang penuh dengan pelbagai aksesori untuk haiwan kesayangannya.


Paris telah memiliki 17 ekor anjing, termasuk Chihuahua kesayangannya yang bernama Tinkerbell serta beberapa ekor kucing. Uutung wooo jadi haiwan peliharaan Paris nie! sebab apa, untuk tidur malam saja, haiwan tu disediakan tilam besar seperti yang terlihat dalam gambar, sama sekali kelihatan kedua haiwan tu seperti 'bayi' di atas tilam yang nampak begitu selesa sekali. JenTik punya kucing tengok pun 'jeles'. Apa lagi, ngaruk-ngaruk kucing JenTik nak tilam macam tu jugak. penin-penin...

Layannnnn.....



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords