[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

17 Mac 2011

Clint Eastwood derma hasil kutipan DVD HEREAFTER.

Kongsi
17 Mac 2011


Setelah filemnya ditarik dari penayangan di Jepun, rupanya pengarah Clint Eastwood kini lebih berbesar hati.

Aktor dan pengarah ni dikatakan telah membuat keputusan mendermakan hasil penjualan DVD HEREAFTER untuk membantu korban gempa dan tsunami di Jepun.

Sebelum ni filem tersebut telah ditarik dari tayangan kerana dianggap tidak sesuai untuk disiarkan di Jepun kerana sedang dilanda bencana tsunami.

Sebab utamanya HEREAFTER ni mengisahkan seorang karakter yang selamat setelah tsunami melanda Indonesia.

Namun, Eastwood dan pihak Warner Bros tidak berkecil hati malah menawarkan derma dari penjualan DVD dan Blue Ray tu pada Palang Merah Jepun.

"Kerosakan dan kehilangan yang terjadi di Jepun hampir tak dapat di bayangkan. Aku senang bila bergabung dengan Warner Bros untuk membantu masyarakat Jepun," kata Eastwood.

"Doa dan harapan kami sepenuhnya untuk masyarakat Jepun. Kami ingin membantu pemulihan dan pembangunan kembali di masa yang sukar ini," kata Kevin Tsujihara, presiden Warner Bros. Home Entertainment Groups.


0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords