[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

13 Mac 2011

Anggota Kangen Band ditahan kerana menanam ganja!...

Kongsi
13 Mac 2011



Polis dikatakan telah menemui barang bukti berupa 30 gram dan empat paket ganja waktu membuat serbuan di rumah kumpulan Kangen Band. Bukan tu saja, malah polis juga menemui tiga pasu pokok ganja.

"Di lokasi, kami juga menemukan tiga pot tanaman ganja yang masih kecil, berukuran 3 cm dalam sebuah kaleng cat bekas," jelas Suwanto, Kasubdit Interdiksi Udara dan Pelabuhan BNN, ketika dihubungi, semalam(12/3).

Polis telah menyerbu rumah Kangen Band di kawasan Cibubur Jakarta Timur pada Sabtu (12/3) sekitar jam 02.30 petang setelah melakukan pengintipan selama dua bulan. Polis dikatakan telah menahan 10 orang disitu termasuk enam di antaranya anggota Kangen Band.

Menurut Suwanto, polis telah mendapat maklumat dari penduduk sekitar bahawa rumah Kangen Band sering dijadikan lokasi pesta menghisap dadah.

"Kami sudah intai selama dua bulan. Saat akan ditangkap, petugas BNN sudah memantau dan menunggu di basecamp. Waktu mereka datang, petugas langsung menciduknya," tutupnya.



0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords