[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

7 Mac 2011

Adira AF8 lesbian???.....

Kongsi
7 Mac 2011



Gosip dan berita artis kontroversi AF8 nie semakin hebat di perkatakan. Dengan dibuktikan lagi gambar yang semakin hangat tersebar di internet akan menguatkan lagi spekulasi ini. Kalau tak ada angin takkan pokok bergoyang kannn. Berikut adalah statement Zubir mengenai kisah nie. Sama ada betul atau tak tu Tuhan yang maha mengetahui. Tapi mengikut pengalaman yang ada setakat nie, biasanya gosip liar yang kita dengar akhirnya benar-benar terbukti. Nak kata fitnah pun tak boleh jugak, sebab lebih 60% kes-kes kontroversi nie akhirnya terbongkar kebenarannya. Jom lah kita layan story Zubir nie...

entah berapa kali cerita negatif naib juara af8 adira dibisikkan ke telinga zubir. sudah berapa kali juga zubir menasihatkan adira supaya memelihara setiap tutur kata dan tingkah lakunya supaya tidak menjadi buah mulut orang. Tapi kali ini tetap orang bercakap mengenai sisi gelap adira. bagi zubir mungkin adira berasa dirinya x buat apa2 salah atau mungkin tidak pernah serik.

~terbaru ada sumber yang menyampaikan cerita kepada zubir, adira kini dikatakan menjalin cinta songsang!selepas gosip putus cinta dengan iwan af8 berakhir, adira dikatakan berkawan rapat dan kini khabarnya sedang menyulam cinta dengan seorang pengkid.

~khabarnya pengkid yang berusia awal 20an itu masih menjalani latihan amali di sebuah stesen tv. selepas dirisik pengkid itu dikenali sebagai nama zack. selain masih menjalani latihan amali, zack dikatakan melakukan kerja separuh masa sebagai pengurus pentas

~kata sumber, adira dikatakan banyak berhabis wang ringgit sepanjang menjalin hubungan mesra dengan pengkid tersebut. kononya baru2 ini adira turut membelikan ipad untuk dihadiahkan kepada zack. pada masa yg sama ramai mata yang memandang kelibat adira mengikut zack ke lokasi pentas program realiti berkenaan baru2 ini, bukan sekali 2 tapi banyak kali. pada mulanya ramai menyangka adira dan zack sekadar teman baik, tapi lama kelamaan hubungan itu bertambah rapat dan boleh dikategorikan mereka sebenarnya menjalin hubungan songsang!.

sekiranya benar apa yang disampaikan ke telinga ini, zubir harap adira cepat2 sedar kesilapan itu, NAMUN JIKA SEKADAR GOSIP LIAR ABAIKAN SAJA OK. mungkin orang saja nak buat fitnah terhadap adira.pun begitu pada masa yang sama zubir harap pihak pengurusan adira boleh menasihatkan adira sekiranya benar ada bukti dia sebenarnya menjalinkan hubungan terlarang bersama pengkid. sayang jika karier adira musnah disebabkan cinta songsang. bagi zubir,masa depan adira dalam industri seni terlalu cerah, selain dikurniakan suara yang lunak,dia juga ada pakej yang diingini industri.

ruangan zubir~berita harian..


Laporan asal : zoomartis

5 comments:

suffer8zine on 7 Mac 2011 2:58 PTG berkata...

erkkk dah x de lelaki ke ape

Terkini : Kedai Menjual Aiskrim Susu Badan Disaman

Tanpa Nama berkata...

tanye kwn adira si jill liyana tu

ainoull on 8 April 2011 11:20 PG berkata...

bodow pnye penulis! gambo ni da lme kot. pompuan tu bkn adira. ko knl tak adira yg mane?

Tanpa Nama berkata...

Jgn pduli apa org ckap..

ayune on 26 Januari 2012 11:58 PTG berkata...

ni kan gamba emy duluuu -.-"""!

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords