[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

8 Mac 2011

5 artis yang tua sebelum usianya!.....

Kongsi
8 Mac 2011


Jika korang cuba untuk kelihatan lebih tua, korang hanya perlu mengikuti contoh yang ditetapkan oleh lima selebriti nie yang di lihat dua kali usia mereka. Kombinasi mantap merokok, dadah, pembedahan plastik, dan ketagihan arak akan mendatangkan malapetaka pada tubuh. Ini adalah kesan jika tidak menjaga diri sendiri. Malangnya, itulah apa yang terjadi terhadap banyak bintang-bintang muda.


Nicole "Snooki" Polizzi: Bintang 23 tahun dari Jersey Shore nie kadang-kadang mengingatkan kita pada seorang nenek tua, dilihat baju dan rambut tidak membantu dalam penampilannya. Bintang realiti ni mengalami ketagihan arak dan membuatnya dilihat seperti berumur 80 ketika dia berusia 23 tahun.



Stacy "Fergie" Ferguson: Penyanyi The Black Eyed Peas nie akan genap umurnya 36 tahun bulan ini, tapi wajah bengkak dan tubuhnya terlalu gemuk membuatkannya tampak seperti 45 tahun. Fergie adalah seorang wanita yang menarik jika tak merokok, dia juga perlu untuk menghindar dari botox dan kembali untuk mencari kecantikan semulajadi.



Lindsay Lohan: Minuman yang diamalkan Diet Coke, Grey Goose, dan rokok Marlboro yang kini telah mengubah wajah 24 tahunnya ke umur 40 tahun. Baru-baru ini telah dilihat bintang muda ni cuba untuk mengimbangi wajahnya dengan Botox dan lip filler, tapi ianya hanya membuatkan dia kelihatan lebih tua.



Heidi Montag: Mungkin ia menjadi peringatan bagi setiap gadis muda di luar sana yang berfikir untuk membuat pembedahan plastik. Siapa sangka umurnya baru 24 tahun. Pernah diberita mendapatkan 10 operasi plastik dalam satu hari untuk menukar penampilannya, tapi kesannya begitu mengerikan. Heidi cantik pada musim pertama The Hills, dan sekarang sukar untuk melihatnya. Dia tampak hebat seperti 90 tahun.



Willow Smith: Dia tak pernah menjalani pembedahan, masalah sosial dan segala aktiviti yang merosakkan dirinya. Tapi entah mengapa didapati bahawa sukar untuk percaya bahawa wanita muda berbakat nie hanya berusia 10 tahun. Mungkin dia lebih cepat mature dari setengah kawan-kawan nya, dan lebih kaya juga.






0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords