[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

2 Mac 2011

Gambar Maher Zain ketika konsert di Shah Alam

Kongsi
2 Mac 2011



Laaa nie kita layan pic lagi ok. Pic nie semua diambil masa konsert Maher Zain yang telah diadakan di Stadium Malawati, Shah Alam pada 25 Februari 2011 yang lalu. Meriah tak hengat jugak konsert yang diadakan tu katanya. Yelah, sekarang nie sapa yang tak kenal dengan Maher Zain kan. Tak kira atok, nenek, pakcik, makcik sampai ke cucu cicit pun semua meminati si Maher Zain nie kerana konsep yang dibawa sangat bersesuaian dengan iklim khatulistiwa di Malaysia nie. Malah konsep Maher nie jugak boleh sesuai dengan apa iklim sekalipun kerana mudah dan senang untuk manusia yang berjiwa murni menerimanya kecuali kaum yahudi.

Antara lagu yang membawa nama Maher naik mendadak ialah 'Inshallah' kerana JenTik dapati setiap kali pengumuman waktu-waktu solat di radio, pastu confirm main lagu nie punya. Sampai bila dengar lagu nie kita dah tau waktu solat dah masuk. Cayalah Maher!!!...Layannn.....
-gambar mStar












0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords