[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

24 Feb 2011

Tom Cruise menyanyi.....

Kongsi
24 Feb 2011


Aktor Tom Cruise dikatakan akan menyanyi dalam filem terbarunya 'Rock of Ages'. Cruise yang telah memenangi tiga anugerah Golden Globe Awards tu akan memegang watak Stacee Jaxx.

'Rock of Ages' berasal dari pertunjukan muzikal dengan tajuk yang sama. Filem tersebut akan diarahkan oleh Adam Shankman. Sebelum nie Shankman telah berjaya mengarahkan filem muzikal 'Hairspray' pada 2007.

Menurut Adam, Cruise berjuang dengan keras dalam filem nie yang tidak pernah dia lihat pada aktor lain, seperti yang dilaporkan Toronto Sun, Rabu (23/2/2011).

Dalam filem tersebut, Cruise akan menyanyikan beberapa lagu dari era 80-an dan 90-an. Salah satunya adalah lagu dari Bon Jovi berjudul 'Wanted Dead or Alive'.

Aktres Anne Hathaway juga akan terlibat sama dalam 'Rock of Ages' dan dia akan berduet dengan Cruise untuk menyanyikan lagu 'Want To Know What Love Is'.



Laporan asal : detikhot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords