[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

23 Feb 2011

Sah Zizan dan Dira pengecara baru Melodi!.....

Kongsi
23 Feb 2011




Nampaknya Bang Wahid Zass dan Kak Fafau Layannn terpaksalah mengucapkan selamat tinggal kepada rancangan terhangat di TV3 iaitu Melodi. Segala andaian yang dibuat selama ni terbukti benar dimana desas desus yang bertiup kencang akhirnya perkara itu disahkan sendiri oleh pihak TV3 baru-baru ni.

kejam celik...kejam celik...Rupanya Bang Wahid dan Kak Fafau kita nie dah 6 tahun bersama Melodi. Dah sampailah masanya untuk mereka mengundurkan diri. Apa salahnya bagi peluang kat orang lain plak kan. Biasalah...Hidup nie kan macam roda. Terpaksalah kita mengikut putarannya. Rezeki pun ada kat mana-mana, janji kuat berusaha kannn. Lagi pun Kak Fafau dan Bang Wahid nie masih laku lagi apa. Mesti banyak lagi tempat untuk dia orang nie nak landing. Jangan penin-penin lah kan.

Kepada pengganti Bang Wahid dan Kak Fafau JenTik ucapkan tahniah!!!. Kepada Zizan Raja Lawak dan Dira Abu Zahar diharapkan mereka dapat membawa Melodi kearah tahap tertinggi dalam rating penonton bermula awal Mac 2011 nie. Walaupun mereka merupakan artis baru tapi mereka mempunyai kekuatan dan peminat yang ramai sekali gus mampu menarik tontonan program Melodi.




0 comments:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords