[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

21 Feb 2011

Kad kahwin Putera William sudah diedar

Kongsi
London - Ratu Elizabeth telah mengirim hampir 2.000 kad undangan bercorak emas untuk pernikahan cucunya, Putera William dan Kate Middleton. Perkara tersebut di utuskan oleh badan pengurusan Istana Inggris, Ahad (20/2/2011).

Undangan mula dikirim pada Rabu dan Khamis. Dalam undangan tersebut terdapat lambang Ratu Elizabeth EIIR yang dicap dengan dakwat emas.

Sekitar 1.900 orang dijemput dari keluarga, sahabat dalam dan luar negeri, diplomat, tentera, dan pekerja kemanusiaan. Mereka diminta hadir untuk pernikahan William dan Kate Middleton di Westminster Abbey. Tapi, nama-nama undangan tidak disebut pihak Istana.

Sebanyak 600 undangan akan menghadiri resepsi makan siang dengan Ratu Elizabeth di Buckingham Palace. Sementara, 300 undangan akan dijamu makan malam di rumah Putera Charles.

Kate Middleton dan Putera William mula bercintan pada 2003. Mulanya, awal 2007 mereka memutuskan untuk berpisah. Tapi, akhir 2007 mereka kembali memadu kasih. Akhirnya, bertunang pada November 2010.


Laporan asal : tempointeraktif.com

1 comments:

suffer8zine on 21 Februari 2011 pada 1:33 PTG berkata...

wahhh den x dapat pun

Terkini : Ular Albino Berkepala Dua

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords